Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně většinu cukroví napeče tatínek, ovšem aspoň dva tři druhy peču vždy, ale určitě ne z nudy! Mé děti mi s pečením rády pomáhají a navíc to přináší do domu vánoční atmosféru a celý dům to nádherně provoní. Bramborový salát také nekupuji hotový, ba dokonce ani kapří řízky, tak proč právě cukroví?

1 0
možnosti
Foto

J61a35n42a 49M39a75j52o62v44á

21. 12. 2014 20:08

Víš, co je ještě báječné? Jak tak s dětmi pečeme roky, jsou to skvělé večery. Povídá se u toho (ruce koulejí kuličky, pusa povídá o čemkoliv), pouštějí staré i nové pecky z toho, co zrovna umí dobře hrát muziku. Jo, zapomněla bych, na stůl zcel určitě vejde i sklenička svařáku ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pokrytecké? :)) No...tak ostře hloupé koření tady na blogu chybělo :p

0 0
možnosti
Foto

J61a31n30a 29M83a51j49o32v69á

20. 12. 2014 23:46

V době pečení a zdobení perníčků u nás byl a pořád je dům plný děti-krásné si to užila a mne to nezabilo. Teď se učí plést vánočky. Je to moc fajn, když se tak naplní kuchyň a k pečení se povídá... Čas? No toho máme každý den pod polštářem 24 hodin. A někdo třeba peče a někdo ne.

4 0
možnosti

Já na Vánoce peču. A to moc rád. Pochopitelně že domácí pečivo je lepší než kupované. Pokud tedy člověk za něj nedá majlant. Nejde o vejce, mouku... aj. Ale o tuk, barviva, aroma a jiný sajrajt na prodloužení trvanlivosti. Návodů na zdobení perníků máte plný internet. Tak čím to je, že ty vaše nejsou nic moc?

0 0
možnosti

Dala jsem tomu minuly vikend, mam cca 5kg. Minuly rok jsem si schvalne otocila v obchode krasne zabalene cukrovi. Ovsem tech 15 ecek, byla fakt sila. Jednou za rok mi to nevadi a kdyz vidim jak se na to s chuti vrhne rodina, tak mi to i bavi;-D

1 0
možnosti

Opravdu smutné čtení paní autorko. Příští rok půjdete jako cvičená opice cukroví koupit do supermarketu. Lituji vaše rodinné příslušníky. Ne vše se dá koupit, tu pravou adventní a vánoční atmosféru nekoupíte v žádném supermarketu světa, byť sebelépe zásobeném.

3 0
možnosti

Tak nějak lituju to vaše dítě - proč nepečete s ním? byla by to pro vás i pro něj krásná adventní zábava (a to i pro kluky - není problém sehnat vykrajovátka všech tvarů včetně autíček, traktorů apod.), totéž s lineckým těstem - moje děti (a teď i moje vnoučata) se na vánočním pečení podílejí od 3 let a všichni se na to moc těšíme - a vůbec nevadí, že ty ryhlíčky jsou jaksi šišaté a každý jiný ;-D...o kupování cukroví tedy nemusíme uvažovat, děti se něco naučí, prožijete společně krásné chvilky... jinak já peču každý rok jen ty čtyři druhy, co se u nás jedí nejvíc + perníčky jako bonus pro děti, spíš aby si užily než aby to jedly - směs na těsto (a docela dobré) se dá koupit hotové, takže si usnadníte práci

4 0
možnosti

...tak toto slýchávám doma již tak osm let a stejně se peče dál....

0 0
možnosti

Tak s tím závěrem bych to tak nehrotila:-). Cvičená opice č.1 udělá podle skoro stejného receptu něco úplně jiného než cvičená opice č. 2. Patřím k tém lehce podprůměrným, někdy dosáhnu i na průměr. Ovšem letos OPRAVDU nepeču. Poprvé v životě. Všichni jsou z hnízda, manžel diabetik, tak si to prostě letos odpustím. Bude stačit štrudl a litý perník na plech. Mladí mi dovezou třeba něco ochutnat, koupím víc ovoce. Ale napřesrok možná....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS