Proč znají sousedé norské ambasády tajný spis Evy Michalákové?

Akci proti praktikám norské sociálky se pokusil přerušit soused ambasády. Ukázalo se, že víc než hluk mu vadí samotná akce, "neboť má od Norů tajný spis" a dle něj  Evě Michalákové vzali děti oprávněně.

 

V pondělí proběhla před norskou ambasádou protestní akce, na které se promítaly dokumenty o odebírání dětí v Norsku.

Akce začala dle plánu ve 20:00, byla dodržena všechna kritéria magistrátu pro umožnění jejího konání. Přesto se ale cca po prvních deseti minutách, pokusil akci přerušit muž bydlící v sousedním domě.

Muž je zachycen na této fotografii

Jakožto organizátorka akce jsem se pokusila situaci okamžitě řešit a s pánem se domluvit. Ten byl ale neústupný a chtěl abychom akci okamžitě ukončili. Myslela jsem, že mu vadí zvuk dokumentů, je mu ale vadil hučící agregát pod oknem. Odborem životního prostředí povolený agregát jsme posunuli o několik metrů dál od okna rozezleného pána. Pak mu ale vadilo, že je agregát blízko dveří. Asi napopáté už jsme trefili pánovo přání, akce se mu ale velmi nelíbila. Na jeho prohlášení, že se v takovém kraválu nedá žít, jsem mu odvětila, že jsme tam proto, aby se neoprávněně odebrané děti dostaly zpět k rodičům. A že to je mnohem horší problém než kravál z agregátu a poprosila jsem ho ještě o chvilku strpení.

Soused norské ambasády mi na to řekl, že to je jiná věc, že tomu vůbec nerozumíme. Že on viděl spis Evy Michalákové, který my neznáme a cituji řekl doslova „mám ho z tý druhý strany, přeložili mi ho Norové, to vy určitě nemáte“ a pak mi líčil nechutnosti, o kterých se v údajném pravdivém norském spisu píše.

Odkud se vzal onen spis?

Kdo ho pánovi ukázal?

Byl to někdo z norské ambasády, aby se tak obhájil před sousedy, že tamní demonstrace organizují uplní blázni, protože oni jsou nevinní?

 

Může zachytil fotograf iDnes.cz:

http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=domaci&c=A170515_160915_domaci_fer&foto=OCH6b5011_210612_28956691.jpgv

Autor: Jordanka Jirásková | středa 17.5.2017 17:17 | karma článku: 35,58 | přečteno: 2777x
  • Další články autora

Jordanka Jirásková

Dopis Lékařům bez hranic

24.8.2019 v 12:09 | Karma: 46,90
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4632x
Fanatička do cestování, jídla, piva a všeho krásného na světě, se silným smyslem pro svobodu a skutečnou demokracii.

Seznam rubrik